Tappat suget på livet?

2009-09-07 @ 07:38:05
Det enda jag vill göra nu för tiden är att sitta hemma och glo. Jag vill inte gå i skolan, jag vill inte jobba, jag vill inte göra något längre. Och jag har definitivt ingen lust att åka hem till västkusten i slutet av september. Nu fyller jag snart år och jag bryr mig knappt.

Jag äter knappt något längre och jag har inget sug efter att äta något heller. Sanningen är väl att jag knappt kan ta hand om min katt ens. Jag låter hemmet förfalla, och jag låter mig själv förfalla. Jag har ingen lust på livet längre? Jag vet faktiskt inte, och jag vet inte vad jag ska tänka om det heller. Eller bry mig om att tänka någonting. Jag vill bara få dagarna att flyta på utan massa måsten just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback