Stina rekommenderar igen!

2009-09-02 @ 05:54:56
Är precis färdigsedd på Watchmen (den har väl ingen missat?), och har lite blandade känslor över filmen. Jag hade inte läst några recentioner innan om den, och jag hade inte riktigt satt mig in i vad den handlade om, så jag kan säga att den var inte som jag förväntade mig...
Inget negativt dock!

Jag tyckte det var en bra härlig film med många överraskningar och lite hemligheter som man fick klura på själv. Jag blev heller inte uttråkad av att sitta framför filmen i 2½ timme (vilket jag brukar kunna bli), så härmed rekommenderar jag ännu en film! Se denna!

Idag fick jag även mina pengar från CSN, så nu har jag betalat räkningar och hunnit tänka på vad jag ska göra av mitt överskott... Hittilis har jag faktiskt bara kommit fram till att jag ska köpa TRÉSemme's schampoo och balsam (kanske inpackningen också? Fast kanske ska använda upp det jag har först...), och i alla fall prova på märket och se om det är något att ha. Det är ju trots allt ett kvalitetsmärke och till ett överkomligt pris. Men nu ska jag däcka i säng. Inskrivning på skolan imorrn vid 15, det ska bli rätt skönt att komma ut på stan en sväng. Tvätta imorreftermiddag ska jag med. Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback