Skjut mig.

2009-09-03 @ 08:21:36
Snälla.

Fan vad tufft det var att massa sig upp ur sängen idag. Kunde fakiskt nästan lika gärna skjutit mig. Så illa var det. Fick väl en tre timmars sömn inatt, så jag undrar hur denna dag ska gå. Det värsta med att ha sånna här lektioner där ingen bryr sig på är ju att man tänker att man kan ju skippa den och den lektionen, för man missar ju ingenting ändå. Den enda lektionen som jag tycker känns viktig är Spanskan faktiskt. Och den är placerad på värsta dagarna, värsta tiderna: Måndag morgon och fredag eftermiddag. Fan vilket bra planerat schema jag har. Men nu är jag så hungrig att magen gråter.

Kommentarer

Postat av: HelloNicki

Hej, hoppas allt är bra med dig! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas snart.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-03 @ 10:03:46
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback