Nu vet jag vad jag ska köpa!

2009-09-02 @ 13:18:36
Bara för att jag har pengar betyder ju inte det att jag ska slänga dom i sjön heller? Jag har tänkt lite på det, och kommit fram till ett par saker som jag behöver; Bland annat lite nya underkläder. TYVÄRR är det ju så jävla dyrt med underkläder (för så lite tyg...) så det lär väl bara bli någon BH och ett par trosor. Jag skulle också behöva lite nya saker till lägenheten, men det verkar som att det ligger ett presentkort på IKEA och lurar tills jag fyller år, så det kan vänta.

Men nu måste jag göra mig i ordning för mötet i skolan. Sen vet jag inte om jag orkar göra så himla mycket mer, har nämligen gått och dragit på mig en UI... Aja, får göra så mycket som jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback