Min dag idag...

2009-09-02 @ 18:48:49
Var nere och sprang på skolan idag vid halv tre, bara för att jag klantat mig med tidsuppfattningen/busstiderna... Trodde i alla fall att jag skulle på mötet vid tre, men det visade sig att det inte var förrän vid kvart över tre! En kvart hit eller dit är väl inte så farligt... Men kul att jag bara satt och glodde en trekvart typ. Hade i och för sig köpt med mig nya Solo som jag satt och läste lite i, men var inte riktigt på humör.

Mötet gick bra i alla fall. Ska in halv tio imorrn och börja planera för hur mitt Idrotts-upplägg ska se ut, men det verkar som att jag kommer ha två pass i veckan, och bara göra cirkus 30 timmar av 100(?!) och ändå få godkänt! Fan vad slappt och skönt det kändes när jag fick nys om det. Haha, alla idrottslärare visste till och med vem jag var trots att jag inte träffat någon av dom. Ryktet går... jag är känd! Eller inte.

Tänkte skämma bort mig med att köpa TRÉSemme's hårprodukter idag också, men jag hittade dom ingen stans! Och självklart har alla affärer redan fått in sina produkter för i år, så inget hopp om att det kommer att komma i butik heller. Ingen visste inte ens vad det var för märke... Ett stort Amerikanskt märke i butiker inriktade på skönhet/vård. Hallå?! Vad jobbar ni med egentligen?! Kanske får vända mig till riktiga frisörer för att få fatt i det, men då lär jag väl få punga ut med dubbelt så mycket. Sörjde lite över att inte kunna köpa det nu när jag planerat att göra det, så jag gick på H&M och shoppade istället. Ingen lycka där heller. Jag som var så inne på att köpa ett par byxor, så hittar jag inget ändå. Kanske är det Guds sätt att säga att mina pengar ska nog sitta på banken ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback