Men fan...

2009-09-29 @ 12:55:02
Jag som kommit in i att gå till skolan, och verkligen hade tänk gå idag! Vad gjorde inte mitt trötta, dumma huvud i gårkväll då? Ställer klockan fel. Jag har verkligen inte råd att vara borta mer, och nu när jag verkligen KÄNDE för att gå till skolan, ja, då funkar det inte. Idag var det dessutom bara en lektion på morgonen, så att klockan bara var felställd en timme räddade ingenting. Annars hade det väl varit frid och fröjd och gå på nästa lektion bara... Men icke! Kom dessutom på att jag missade mitt möte med SYOn igår morse. Fast jag är ändå inte klar med mitt beslut angående Spanskan. Eller... Ja, jag ahr väl egentligen inte så mycket val. Det finns inte ens chans att jag kan ta in allt som jag missat. Fan också. Vad jag har ställt till det för mig.

Aja. Min nerdipp senaste veckorna är i alla fall på väg upp känner jag nu, och jag vill verkligen (faktiskt!) ta tag i det här nu. Bli klar och slippa allt extraarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback