Jag känner mig så fantasilös.

2009-09-18 @ 09:13:59
Det har verkligen bara gått neråt nu... Från att jag i en månad höll bloggandet jättebra och bloggade flera gånger om dagen så har det gått till att jag inte bryr mig längre. Visserligen var det väl så här jag hade tänkt mig att mitt bloggande skulle se ut och bli, men det känns på något sätt fel. Som att det inte avslutades alls på det sättet jag hade tänkt mig, som att bloggandet slutat pga ett allmänt ointresse till allt, istället för enbart ointresset för bloggen.

Aja, idag blir det andra bullar i alla fall. Ska om ett par timmar sega mig ner till stan och sätta mig och luncha och råplugga spanskan. Det är väl straffet för att man inte pluggar på de tider som man ska, men allvarligt talat så känner jag det som att jag lär mig bättre när jag har press på mig ändå. Den här veckan har det faktiskt gått rätt bra med skolan, men det känns verkligen som att jag missat en del som jag måste ta itu med inom en snar framtid.

Att glädja sig över är väl att det känns skönt att Hilding äter igen och att han verkligen ser ut att må bättre. Innan veterinären så satt han en vecka under soffan och gömde sig. Nu sitter han och solar sig i morgonsolen och ser ut att njuta för fullt. Han äter bra nu och verkar ha mycket massa mer energi i kroppen.

Aja, dags att städa lite mera tror jag, känns inte som att jag kommit så långt ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback