För det är ingen vanlig dag...

2009-09-09 @ 19:00:31
För det är Stinas födelsedag, hurra, hurra, hurraaa!

Idag fyller jag 21 år, och jag har sovit bort det mesta av min dag :) Pv är nu på väg över och vi ska fika lite och sen gå på restaurang! Har lite paket från mamma och pappa också som jag ska öppna. Det kan nog bli kul! Jag vet i och för sig att det är en väska och plånbok i pappas paker, men har ingen aning om hur de ser ut... Mamma skickade bara massa småsaker sa hon, så det är nog inga större grejer. Men idag ska jag ha en mysdag och äta massa praliner som jag köpte! Redan öppnat asken i brist på bättre att göra när jag väntar, så det är nog slut innan pv har ringt på dörren. Haha!

Nåväl, vilken smak ska man ta härnäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback