Fan vad klantig jag är...

2009-09-25 @ 19:48:52
IGEN! Hade ställt balkongdörren på glänt utan att dra åt handtaget, och självklart skulle lillknodden dit och nosa och peta upp dörren och självklart hoppa ut (från andra våningen) utan att jag ens visste det. Upptäckte det efter någon timme när jag skulle ut och handla och inte visste vart han tagit vägen. Första tanken var att det var totalkört. Nu kommer jag aldrig hitta honom.

SOM TUR VAR så kände han nog igen sig i området, för han låg och gömde sig i rosenbuskarna utanför porten! Blev så glad att jag nästan började grina på stört, men han var så glad över att jag kommit ut så det vart mest kelande och förbannande över att jag varit så dum. Han sprang villigt upp för trappen och in i lägenheten (vilket han aldrig gör) så han var nog glad över att komma hem igen i alla fall. Lilla knodden, gör aldrig mer så!

Kommentarer

Postat av: D E L L A

Ha en fin dag :)

2009-09-27 @ 08:55:00
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback