Blaha, blähä

2009-09-05 @ 04:39:32
Nä, idag är ingen bra dag. Efter en superfasta som jag inte ens förstår hur den kom in i bilden så har jag idag smällt i mig en kebabtallrik och nu precis en grekisk sallad. Matlusten..? Nja, knappast tillbaka. Men blev så jäkla hungrig bara. Men det är ju en bra sak! Med tanke på att jag hela torsdagen och halva fredagen gick med att bara äta lite godis och en skål med nudlar utan att ens känna ett spår utan att äta eller bli hungrig. Det är lustigt det där.

Känns som att jag missat en hel del med skolan nu när jag vart borta pga olika anledningar också, och idag när jag gick på spanskan så kände jag mig verkligen HELT borta. Lektionerna är ju två timmar åt gången, så det är två timmars repetetioner som jag missat och jag kände mig verkligen som en tönt där ett tag. Som tur är har jag världens mest korkade brud bakom mig, så när vi skulle räkna från noll till vad det nu var, så fick jag säga ett (uno) och hon skulle säga två (dos), men hon verkade inte fatta det, så hon satt och sa tre (tres) om och om igen typ... Fick hålla skrattet lite. Fan så dum man kan vara.

Nu ska jag slagga i alla fall. Har tagit det lugnt hela kvällen så imorrn så blir det nog något glas vin tillsammans med pv, och kanske stan? Fick ju mina pengar från CSN häromdan, så nu har jag satt in 6000 på mitt sparkonto och betalt alla räkningar och sitter ändå här på 2000 på kontot och 1300 kontant här hemma. Det är så att jag vill springa ner på stan och köpa en hel garderob alltså... Men jag vet väl att de pengarna kan var otroligt bra att ha sen om det inte skulle lösa sig med jobb och så. Så jag har satt min budget på det jag har på kontot och det jag har hemma, så ska jag hålla hårt i mina sparkontopengar och inte röra dom om det inte är ABSOLUT nödvändigt.

Kommentarer

Postat av: *Em

Vill du få 6 biobiljetter? Här; http://emelojs.blogg.se/2009/september/tavling.html

2009-09-05 @ 13:18:59
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback