Torsdagsmorgon

2009-07-09 @ 14:06:14
Planen idag var att ta en lite bussresa inåt stan och lämna in lite papper till soc som dom har efterfrågat. Latheten säger dock annat, och gissa vem som sov länge och djupt? Fick massor av brev på posten idag, men ingen avi från Tre tyvärr, så det blir att slänga iväg ett mejl till dom och undra varför det dröjer. Har nu väntat en vecka på att min mobil jag beställde ska dimpa ner i lådan, och på deras sida står det att det vanligen tar 2-3 dagar att skicka den. Så jag vet inte vad jag ska tro. Jag beställde sent på kvällen, och morgonen efter stod det visserligen att den skulle komma in i lager den 10:e, men är det inte brukligt då att dom slänger iväg ett mejl och säger att det kommer att bli en försening? Jag kanske väntar med mejlet tills efter helgen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback