Svettig och trött...

2009-07-28 @ 13:25:01
Åkte ner till stan för att lämna papper hos Försäkringskassan, men dom hade visst stängt på tisdagar! Tack för den! Fick smita in på Skandiabanken och låna en av deras pennor och skriva bakpå papprena vad det var för papper... Sen vek jag dom 20 gånger för jag inte hade något gem, och la på lådan. Försäkringskassan får skylla sig själv för att dom har stängt på tisdagar av alla dagar!

Soc var snälla som vanligt. Men jag min klant skulle bara lämna in tre papper, och så hade jag glömt att fylla i hela ett av dom. Fattar inte hur jag kunde missat det. Visserligen var det bara massa nollor så det var väl ingen fara...

Jag är i alla fall helt slut nu, kom hem för en halvtimme sen, och har gått och burit på två tunga matkassar i tio minuter utan paus... Klantiga Stina som inte har tagit körkort, det hade fan varit värt det nu! Sökte även jobb igår! Det kanske jag glömde bort att säga. Extrahjälp på Burger King, men jag vet inte om jag får det, jag vet inte ens om jag vill ha det! Det är pga Soc som jag måste söka arbete, och nu har jag sökt ett arbete som inte ens är under den tiden jag ska ha stöd... Jag kan ju alltid säga nej till arbetet, men å andra sidan kan det vara bra skönt att kunna varva studier och jobb. Aja, jag får se hur jag gör sen. Men nu ska jag kolla om sängen går att välta i hallen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback