Stress?

2009-07-10 @ 14:01:28
Hilding har varit uppe hela natten och lekt... Så hur mycket sömn har jag fått tror ni? Ja... jag fick ta tiden jag tänkt åka till soc på och sova istället, för det var inte mycket sömn jag fick. Upptäckte idag också att han tuggat sönder en av mina sladdar, en tunn sladd dessutom, så den blir inte rolig att laga! Idag så är jag inte glad på honom i alla fall. Men jag är nog det när jag kommer tillbaka sen!

Men idag ska det ske roligare saker! Jag ska nämligen neråt landet och fira att en kompis till mig fyller jämna 30! Det kan bli riktigt kul, för jag tror att det kommer en himla massa människor! Men nu ska jag slänga mig i duschen och sminka mig lite, sen blir jag upplockad av min chaufför (aka pojkvän) alldeles för snart, och jag har inte ätit något heller... 

Bra tajming Stina!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback