Sova sig kanske!

2009-07-27 @ 22:54:40
Imorrn kommer tapetserarsnubben och ska spackla och måla om mitt tak! Halv åtta kommer han i morgon, så jag ska upp tiiiiidigt tidigt! Men det är bra, då får jag gå mina ärenden när han håller på här också. Har ställt ut fotöljen och soffbordet i köket idag, så nu är det bara tv, soffa, säng och bokhylla kvar. Och bokhyllan kan stå mitt i rummet, så jag ska släpa ut sängen när jag går upp i morgon, och soffan kan jag nog ställa brevid bokhyllan. Tvn är ju bara att ställa i soffan dessutom. Men jag har lite problem med min taklampa och brandvarnaren, så han får hjälpa mig att plocka ner det i morgon, men det ska nog inte heller bli några problem.

Jag är faktiskt rätt trött nu så jag funderar på att lägga mig och slagga tidigt. Så jag får i alla fall sex timmars sömn. Men om jag känner mig själv så lär jag ju inte hamna i säng förrän bortåt tre, tyvärr.


Hoppas lägenheten blir fin i alla fall! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback