Slappardag!

2009-07-30 @ 18:52:21
Idag har jag lite saker som jag måste göra, men jag orkar fan inte... bland annat så har jag ett par brev som jag måste springa bort till pressbyrån med så jag får dom frankerade och kan lägga på lådan! Men inte ens den lilla vägen orkar jag gå... Jag hade även planerat att gå ett varv runt området för lite motion, men inte heller det orkar jag.

Så nu sitter jag här efter ett långt och skönt bad och målar naglarna med et rosa-skimrande lack, och det blir faktiskt rätt fint, men det är lite lite för transparent, så även nu efter tre lager så är det för ljust. Jag får helt enkelt slänga på ett par lager till om det ska funka. Jag är hungrig dessutom, men har inget hemma som jag kan laga till. Så jag borde svänga förbi mataffären och köpa nåt roligt, annars blir det pasta och parmesan även idag, tråkig som jag är.


Har mina kära läsare några roliga middagstips som man kan slänga ihop? Kanske inte till idag, men som jag kan planera för inför imorgon kanske! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback