Översoven skitdag

2009-07-15 @ 18:44:28
Skippade mötet idag, mejlade hon jag skulle prata med och ska att jag inte mådde bra. Visade sig att hon läst mejlet fem min innan vår avtalade tid.... Så betyder det att hon inte läser sin mejl på morgonen? Kasst...

Sov till halv sex ungefär, och sen tog jag ett långt bad med hårinpackning och rakninga av ben och hela kitet. Det var rätt längesen jag unnade mig det, så det var skönt att bara ligga och dra sig i det varma vattnet. Självklart kom lilla Hilding förbi i rätt stund och kelade med mina blöta ben så att det fastnade katthår överallt... Men jaja, har man katt så får man väl vänta sig sånt.

Men nu är jag riktigt hungrig, och jag har typ ingenting hemma att mumsa på... Blir väl till att laga till någonting middagsliknande...


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback