Och så kom söndagen...

2009-07-20 @ 00:15:29
Drack lite väl mycket i helgen... Sov över hos pv fredag till idag, söndag, så har inte haft någon större lust att sätta mig ner med bloggandet. Men nu är jag tillbaka, bättre än förr! När pv lämnade mig här hemma igen så bjöd jag på lite baguett med tonfiskröra som blev jättegod! Slängde i lite all möjliga sorters grönsaker tillsammans med lite majonnaise och creme fraiche, så det blev båda matigare och nyttigare än butiksskräpet som säljs!

Vi hade rätt kul igår hos pv. Lite andra polare som droppade in och så spelade vi lite poker! Det gick väl sådär... brukar ha mer tur egenligen, men det sket sig igår... kanske för att jag var full? Hade hur som helst jätteroligt och det var rätt längesen vi hade en sån pokerkväll också.

Fick handlat lite mat nu i alla fall, och nu när jag kom hem så blev Hilding jätteglad! Jag var visserligen hemma en sväng igår och gav honom lite mat och rensade lådan och så, men hann inte direkt kela med honom... Så när vi öppnade ytterdörren så blev han så glad att han rusade ut ur lägenheten och ut i trapphuset, och det har han aldrig gjort innan! Han är så feg så han stannar alltid innanför dörren, men nu var det nästan svårt att få honom att komma in igen... Jag oroar mig visserligen en del över det, för någon av mina grannar lämnar alltid trapphusdörren öppen, så tänk om han skulle springa ut bara? Hur får jag då tag i honom sen? Naturen är ju så spännande och varför skulle han vilja komma när man ropar på honom? När pv gick igen förut så fick Hilding verkligen fnatt... Han började klösa på dörren och jamade som aldrig förr... Visste inte hur jag skulle få tyst på honom, så det slutade med att jag satte på honom selen så fick han vara obekväm i den istället... Nu ligger han och sover i fotöljen och verkar må ypperligt bra i alla fall. 

Men nu ska jag slänga i mig något lätt iaf... Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback