Och inte kom det någon post heller!

2009-07-14 @ 14:28:00
Nä-ä! Jag gick in och kollade på 3's hemsida bara för att, och det visade sig att telefonen numer inte finns i lager förrän den 15:e! Jag blev faktiskt riktigt förbannad när de inte informerar om sånt här. Om jag beställer en vara och den finns i lager enligt deras sida, så ska jag väl för få den då? Nu kan ju inte de hjälpa om telefonen blivit fett överbokad, men ETT MEJL HADE VÄL VARIT PÅ SIN PLATS?!

Skrev ett argt mejl till 3 och skällde på dom lite, men egentligen så vill jag bara veta hur det ligger till, och att de visar lite ansvar för inte bara mig, utan för alla som beställt den här mobilen och blivit utan.

Frågan nu är; hur många står innan mig i kön, och när kommer jag få min mobil? Hoppas att mejlsvaret berättar det. Om dom bemödar sig att svara.



Argt hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback