Nu hände det mer än vad jag planerade!

2009-07-21 @ 01:07:36
Jag fick tillslut pv att komma och hämta mig, så jag kunde få plocka ut min mobil! Den är jättefin och ligger här och lyser för tillfället. Det är en liten hjärtesten... Tyvärr gick inte min nummerflytt igenom första gången, så måste vänta till den 28:e för att få tillbaka mitt gamla nummer. Men telefonen funkar ju så det spelar väl ingen roll!

Fick ett trevligt men överraskande samtal från min kära mamma tidigare också! Hon påminde (eftersom jag självklart glömde...) mig om att hon och min lillasyster skulle åka upp på en shoppingtur till Stockholm tis-ons-tor, och jag skulle komma upp en av dagarna! Planeringen var att jag skulle komma på onsdagen, men eftersom jag är glömsk, så har jag planerat in ett möte då, som jag måste gå på och jag vill inte ändra på det... Så nu är istället planen att jag ska åka upp imorrnbitti! Och här sitter jag och är pigg... Vi ska i alla fall gå på grönan och softa (jag vill ha glass!) och åka lite roligheter!

Nu när jag flyttat bort från västkusten och sedan bort från pv så är det allt lite ensamt i en etta med katt. Det gick nog ett år mellan det att jag träffade mamma eller pappa efter att jag flyttat bort, men då kändes det inte som något direkt problem... Nu har det gått lite över en månad och jag har hemlängtan och känner mig bortlömd om jag inte får nåt sms eller samtal från mamma eller pappa på en vecka. Det är lite lustigt.

Aja, jag ska packa lite roligheter nu, och sen ska jag nog lugna ner tankarna framför tvn ett tag... Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback