Nu blev han nöjd!

2009-07-29 @ 15:37:30
Nu vart min lille rackare helnöjd och gick och la sig i fotöljen direkt! Inget jamande eller krafsande på dörren, det var nog mycket nya grejer för honom så han blev lite trött! Jag hade dock en pina där ute... Det kom små jävla svarta kryp och satte sig på mig HELA tiden. Små flygande jävlar som kom i grupper om tio typ. Och så fort man borstat av från båda armarna så var dom där på 10 sekunder igen! Självklart mördade jag dom, men det verkade som att dom fanns i oändligt upplaga... Sen såg jag en lustig spindel som såg jättefarlig ut! Den var helvit med undantag för små, små svarta prickar på kroppen, och så hade den långa ben också. Försökte ta ett kort, men det vart för smått för att bli bra, tyvärr... Men den såg rätt läskig ut!

Sen så är det en grej å. Hildings förra ägare, när jag tog över Hilding, så sa hon att han var hundvan. Jag tänkte inte så mycket på det eftersom jag inte hade någon hund, men nu när jag satt där på trappen och Hilding låg i gräset och latade sig i solen så kom det två killar med var sin hund. Två stora hundar, goldens eller liknande, som blev jätteglada och skulle fram och nosa på Hilding... Kanske tur var att killarna kunde hålla i sina hundar, dom hade väl käkat upp min misse på ett nafs annars. Men det konstiga (eller mindre konstiga) var att Hilding rörde inte en min. Han låg kvar där i gräset, helt lugn och kollade på hundarna typ. Vilken modig och snäll katt jag har. <3


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback