Mätt i magen!

2009-07-29 @ 08:34:33
Nu är han här och jag har fått mat i magen, och två maskiner tvätt rullar ute i tvättstugan! Släppte ut Hilding i trappen ett tag nyss, och han sprang omkring och luktade på allt... Misstag! Nu vägrar han sluta jama och krafsa på ytterdörren... Jag måste nog ta på honom selen och gå ut med honom sen. Tapetgubben får göra sitt först bara, men han jobbar så jäkla snabbt att det blixtrar framför ögonen! På den tiden jag var ute i tvättstugan, vilket är max 5 minuter, så hann han sätta upp en halv vägg med tapet! Så snart är han nog klar, och då kan jag gå och inspektera! Som det ser ut nu är tapeten liiite gråare än vad jag hade tänkt mig, men den är fortfarande fin! Det ska bli skönt att kunna ställa in möblerna och verkligen göra något åt mitt hushåll!

En till grej förresten... Min toalett läcker! Det rinner vatten i en lite rännil från den, och jag är helt säker på att det är från toaletten. Det är inte så att det forsar ut vatten, men det läcker någon droppe i minuten kanske... Jag märkte först rännilen häromdan, men då hade jag precis duschat så då tänkte jag inte på det något mer, men inatt när jag skulle sova så hörde jag hur toaletten hämtade nytt vatten lite då och då. Inte en hel tank såklart, men litegrann då och då. Det är rätt jobbigt att behöva springa till Graflunds så fort något går sönder, förhoppningsvis så är det väl bara så i början av ens vistelse, och sen när allt är fixat så som man vill ha det så är det bra sen.

Nu har äntligen Hilding slutat gapa om att gå ut, och jag är lite sugen på att gå och kolla hur långt han har kommit med väggarna! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback