Lite sömn på det här!

2009-07-28 @ 07:40:29
Några timmars sömn vart det ju faktiskt, men det var inte alls kul att gå upp och börja slita i möbler! Nu är allt packat och klart i alla fall, och nu ringde det jättelägligt på dörren!

Men tydligen så har han ingen huvudnykel hit, så jag måste, tyvärr, vänta med mina ärenden tills han är klar... Och vem vet hur lång tid det kommer att ta? Det var en besvikelse faktiskt, men å andra sidan så är det inte hela världen. Visst, bra om Soc får sina papper jättetidigt, men vad kan 3-4 timmar göra för något när dom får papprena på förmiddagen ändå? Beslut kan väl tas på eftermiddagen oavsett vad för klockslag jag lämnade in det på förmiddagen? Jag tror att Soc kan förstå om dom tycker att jag är sena idag, men frågan är om de har någon förståelse för att jag låg hemma och hostade halva dagen igår? Det kan väl ändå inte vara ord i deras vokabulär.

Nåväl, nu ska jag hindra Hilding från att krafsa på dörren, eftersom vi stängt in oss i köket? Hoppas han inte behöver gå på pottan bara. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback