Konstiga helger...

2009-07-12 @ 20:59:18
Jag som trodde att jag hade en lugn lördag att se fram emot... slutade med att jag var övertalad att gå ut på stan och göra den osäker (efter bara en öl dessutom!).  Pv hade tydligen tryckt i sig en hel sjuttis, vilket jag var ovetande om. Så när han ringde mig igen när jag stod och väntade på bussen var han rätt full... Funderade då på att skita i att åka ner på stan, för inte kunde det här väl gå bra? Åkte i alla fall ner, och fick reda på rätt snabbt att pv hade missat sin buss, så då satt jag och surade och drack en cider i väntan på att min buss tillbaka skulle komma... Men pv tog nästa buss så jag hann inte med min ride home.

Inte helt oväntat var han helt knökfull också, men det var egentligen ingen fara! Vi gick runt lite i den kalla sommarregniga luften och han nyktrade till till en helt okej nivå, och så bestämde vi oss för att gå in på L'orient, för det var billigt och det var rätt sent. De hade någon 80-talskväll så musiken var faktiskt rätt underhållande, men det var ju inget folk där! Men vi fick till och med rabatt trots att det var billigt, så man ska väl inte klaga!

Kom hem för ca en timme sen, för jag sov hos pv inatt... Gjorde ett ryck med Hilding, min kisse, idag så att han ska vänja sig med att gå i selen. Och han är verkligen olycklig min lilla kille. Känns i hjärtat när han inte ens vill resa sig upp... Men jag känner nog så att det är värre om han aldrig får gå ut och nosa i naturen än att han är olycklig ett tag.

Aja, nu ska jag rota efter något att stoppa i magen! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback