Ingen soc idag heller...

2009-07-13 @ 17:17:56
Tanken var ju att när jag idag vaknade av posten dimpade ner i lådan skulle ta avin till telefonen och promenera in till centrum och plocka ut den och samtidigt göra mina ärenden hos soc! Men icke... Avin kom inte i lådan idag heller, så jag får väl vänta tills imorgon då, eller i övermorgon! Kommer den inte innan dess så har jag ändå ett möte nere i stan på onsdag, så då måste jag ner ändå.

Men det börjar bli lite irriterande. Först att telefonen fanns i lager när jag beställde den, och sen att dom inte hörde av sig om den då inte fanns där ändå!

Nåväl... Igår natt lagade jag en underbar köttfärssås som jag ska ta och smaska på nu! Ibland är jag glad att jag är kock faktiskt....

Puwshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback