Idag är en bra dag!

2009-07-24 @ 18:36:53
Jag hade tänkt att Soc skulle ringa idag, och det gjorde dom också! Och allt verkar lösa sig med utbetalning och så, för det var ett annat papper som dom ville ha angående fonderna, så det är bra! Verkade lite klurigare med jobb och så dock, men hon sa att det stora stoppet för att dom inte godkände min ansökan var just fonderna. Så det löser sig nog ändå.

Men en annan liten rolig överraskning jag fick var att innan Soc ringde, då fick jag ett annat roligt samtal från killen som ska tapetsera om mitt rum! Så nu har jag fått en liten tapetbok och på tisdag ska han komma och måla om taket och spackla och sen på onsdag kommer tapeterna upp! Har förälskat mig i en krämfärgad tapet med sånna "hundkex"... dom där blommorna som är som stora vita bollar, ni vet? Hittar ingen bild på just tapeten, men blomman ser ut så här;


Nåja, nu ska jag öppna första ölen och slappa framför lite musik och forum... Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback