Helvetet har brytit loss...

2009-07-22 @ 17:05:39
Inte nog med att jag och mamma gick vilse på vägen till bussen hem igår, så jag missade den, så har jag sovit på en stenhård säng, fått avslag på mitt socbidrag, glömt frysen öppen sen igår, Hilding vägrar lämna mig ifred och han tuggar på allt och jag vill bara dö.

Jag vill fan inte mer.

Med mitt avslagna bidrag, hur fan ska jag betala min räkningar? Hyra, el och en jävla hemförsäkring dom tvingade mig att teckna... Och det ska vara betalt snart.

Och för alla som tror att jag snikar mig på systemet och säger att jag inte gör min beskärda del. Det gör jag fan. Jag var tvungen att flytta från min pv den andra juni, och jag hade inte sökt något sommarjobb, och nu står jag här och inga sommarjobb är lediga och jag har skola i höst. Jag får helt enkelt hamna hos kronofogden tills jag får mitt csn-lån utbetalt någon gång i september...

Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback