Halsen svider och tröttheten har en ny pik...

2009-07-14 @ 22:29:06
Det är inte lätt det här. Halsen har under ett par dagar känts som sandpapper och jag är jättetrött trots att jag inte gjort något ovanligt. Min granne når nya höjder med sitt telefonpratande, och det verkade som att de hade barnkalas där nere förut. Ingenting går min väg nu. Mobilen kommer inte när den ska, Hilding äter inte som han ska, jag äter inte som jag ska, allmänt deprimerad och känner mig bara krass.

Och på hela den här gräddbakelsen så ska jag på samtal imorrn och bli lite mer deprimerad. Måste plocka fram papper till Soc, och pilla med lite andra saker innan. Allt jag vill ha just nu är en stor jävla chokladmilkshake och en bytta med färska bär. Ge mig det, och så ska jag sluta klaga. I alla fall för idag.


Sjukdomspusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback