Gud måste tycka att jag är klar med min terapi!?

2009-07-29 @ 14:35:27
Jag går i terapi för en rätt dum grej, men det har inte med mitt psyke att göra, kan jag väl börja med. Så tror folk inte att jag är en korkad knarkare som lever på socbidrag och röker på varje dag... Jag är en helt vanlig tjej med ett ovanligt tufft förhållande kanske man kan kalla det snarare.

Nu skulle jag idag åka och träffa min terapeuft halv två, och prata lite, som vi borde göra en gång i veckan... Förra veckan missade jag bussen hem från sthlm tack vare min mamma, så då missade jag mötet. Gången innan det låg jag hemma och hostade lungorna ur mig, så då missade jag det också. Och gissa vad som hände idag?! Jo! Jessica som hon heter, hennes knäskål hade hoppat ur led och hon hade fått åka in på sjukan, och dom hade inte fått tag på mig. Så jag satt där en stund innan det var någon som uppmärksammade mig, och sa att hon skulle mejla mig om en ny tid. Jättekul tänkte ja. Här hade jag laddat för ett möte, och så blir det så här ännu en gång!

Nåväl, det var väl inte hela världen. Jag sörjde över en kebabtallrik, som jag omedvetet lyckades tajma med att några polare (just hemkomna från kreta) också skulle käka precis där! Så jag satt och lyssnade på lite ödle- och raggningshistorier som dom hade tagit med sig hem, och tyckte faktiskt att min citytimme avrundades rätt okej ändå!

Men nu ska jag ta ut min lille älskling i kopplet och sätta mig och läsa en bok på porttrappan, så kan han få hoppa runt bland buskarna runtomkring. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback