En tur på stan!

2009-07-23 @ 19:20:12
Det blev en liten tur på stan för att lämna in min överklagan till soc beslut, och så sprang jag förbi Platå och skulle hämta tillbaka mina pengar... Hade hoppats på över 300kr, men jag fick 200 och två fribiljetter dit... Och varför i hela världen skulle jag vilja gå dit en gång till när dom totalt förstörde vår studentmiddag?

Nåväl... Jag är inte arg längre, men upplevelsen kommer att stanna i minnet bra många år innan jag slipper undan det minnet. Och har jag inte berättat om hur det var så skulle vi få ugnskörd ryggbiff och rödvinsgratinerad potatisgratäng. Och vad fick vi? Roadkill och spya. Jag svär på min mammas liv, gratängen smakade spya. Det tyckte alla vid bordet! (30pers)

Ska göra ett städryck snart och ta och dra av möblerna från katthår också... Hilding hårar verkligen som en... hårig katt. Skriva en att-göra-lista kanske. kan bli skoj att kunna bocka av en jävla massa...


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback