Efter mycket om och men.

2009-07-09 @ 01:30:54
Jag har väl aldrig varit en människa som tar tag i mitt liv och gör något åt det. Men nu ska jag göra det. Jag flyttade till egen lägenhet (från ett samboförhållande) för en månad sen, och skaffade katt häromdan. Så om jag inte gör något nu, mitt i min nystart; när ska jag göra det då? Det känns verkligen som att jag kan gör något vettigt nu. Och jag vill verkligen gör något vettigt. Frågan är inte hur länge det håller i sig, eller om det ens finns något att hålla i, utan hur lång tid det tar innan jag tappar modet och ger upp. Jag har gjort det för många gånger på senaste tiden, men nu är det dags att se ljuset i slutet av tunneln och rycka upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback