Det vart en dålig dag ändå...

2009-07-27 @ 14:03:58
Gick och la mig någon gång vid 3-4 och somnade som en stock. Vaknade sen vid nio igen för att jag inte kunde sluta hosta, och för att lille Hilding var dålig i magen och satt och skrapade i badkaret och sen var det något mer... Om det var grannen som spelade musik eller liknande. Han gör det nu med, och jag har fan så ont i huvudet att jag bara vill att han ska lägga av. Och det funkar ju inte att överrösta honom eftersom det är oväsen som oväsen.

Hade i alla fall planerat hela min dag, hur jag skulle gå till Soc med papper, och till försäkringskassan med andra papper, och handla och prata med Graflunds (Hyresvärden)... Allt gick ju verkligen som det skulle när jag efter klockan nio låg och hostade i tre timmar innan jag gav upp och gick upp. Så nu sitter jag här, skittrött och skitont i halsen, och allt jag planerat idag har gått i sopan. Dock har jag faktiskt diskat en del, så jag har väl inte BARA legat och tyckt synd om mig själv, men fan så jävla jobbigt det är med hosta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback