Vad gör jag på dagarna egentligen?

2009-08-14 @ 20:16:17
Det känns som att jag sover och äter bort mina dagar... 

Jag slängde mig i sängen för att sova en timme förut. Då var klockan 15.40 ungefär. Då började Hilding jama som tusan, och han lät verkligen deprimerad. Han jamade väl en sisådär 30-40minuter innan han fick nog... Man kan ju fråga sig varför jag inte gjorde någonting åt det, men just då kändes det som en bra idé att bara ignorera honom tills han tystnade. Heh. Så efter den där halvtimmen+ så dåsade jag äntligen! Tog väl ca 20min till innan min dator helt plötsligt började ge ifrån sig msnljud, för första gången någonsin när locket har varit nedfällt! Det var som att något verkligen ville hålla mig vaken, och det lyckades. Men sen fick jag sova! Och sov en timme ungefär, sen snoozade jag var 5:e minut i en timme till, så jag halvsov väl den timmen. Hoppas, hoppas på att jag får en bättre natts sömn denna gången och inte vaknar innan 09 i alla fall. 


Pv kommer och plockar upp mig i morgonbitti innan idrotten, för imorrn blir det poker hos honom till kvällen! Ska nog duscha idag och ta hand om mig lite. Men drickat får vänta tills imorgon! Fan vad skönt att slippa dricka två gånger i veckan för en gångs skull. Då ser man fram emot den riktiga kvällen istället för att dela upp fyllan på två... Fast frågan är hur kul man egentligen kommer få imorgon. Pv ska ju upp innan 10 och ser på friidrott, men jag kan sova hos honom efter att han hämtar mig, så jag kommer nog vara pigg på kvällen (hoppas jag, det har ju inte gått så bra nu?), men han kommer inte få någon bra sömn med tanke på att han gick upp halv fyra typ. Ska jag vänta mig en tråkig kväll med ett par öl bara eller? Kanske. Ska nog inte vänta mig någonting alls... Vi har ju sett hur det har gått. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback