Vad duktig jag var som tänkte vända på dygnet!

2009-08-13 @ 03:34:01
Jag gick upp nio på kvällen igår (förrgår nu?) och valde att stanna uppe heeeela dagen, med undantag för ett par tre timmar som jag sov runt tolv. Däckade i säng nio igårkväll, och var fruktansvärt trött och helt säker på att jag skulle kunna sova. Halv tre så vaknade jag. Jättebra Stina. Så nu sitter jag här och kokar soppa och värmer hemmagjort vitlöksbröd... Det blir en tidig kväll imorrn med? Jag får hålla tummarna för att jag orkar stanna uppe länge bara.


Någon mer som alltid har sånna här problem? För jag får dom då alltid när jag inte vill ha dom.

Kommentarer

Postat av: Marie

jag har också vänt på dygnet, måste vända tillbaka det snart. Skolan börjar ju om 6 dagar.

2009-08-13 @ 04:11:53
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback