Tisdageftermiddag!

2009-08-04 @ 14:59:26
Igår gick det inte alls br med städingen! Jag gjorde ordning handfatet i badrummet. Det var typ det enda jag gjorde... Så jag lever fortfarande i misär... Nädå, så farligt är det inte! Jag har faktiskt helt okej omkring mig. Är mest massa papper som jag måste gå igenom och lite dammsugning.

Mamma ringde och väckte mig förut! Hon tyckte att det var lustigt att jag fått så lite pengar från Soc, så hon ska ringa sen så ska jag gå igenom papprena med henne. Kollade själv lite mer än jag gjort förut, och det verkar som att pengarna jag fått i juni baserades på min inkomst i maj. Vilket då betyder att jag just då precis hade fått studiebidrag på 2,600 och ett underhållsbidrag på 1,300. Så det verkar ju inte vara något fel med det. Men då har jag ju augusti som jag ska överleva nu också, och det har jag fått avslag för pga att jag inte sökt några jobb i juli. Gissa varför, JAG KAN BARA TA SOMMARJOBB! Och hur många sommarjobb finns det i juli tror du? Ha ha ha ha.... ha ha... Ähhh... Jag har pratat med två olika personer flera gånger om det, och då har dom sagt att dom förstår min situation, och att dom inte kan ställa samma krav på mig som för personer som verkligen inte har något annat att göra.

Aja, satte mig ner och beställde hem World of Warcraft nu bara för att jag var så sugen... Spelet kostar ju bara 99+20 så det var ju ingen fara alls. Men sen så kostar 60dagarspass 245, så jag får spara ihop till ett sånt ett tag innan jag köper det. Men det är ju ett steg på vägen med spelet i alla fall! 


Aja, jag ska inte bli en person som klagar för att jag inte skriver tillräckligt ofta, så see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback