Skolfrågor och svar!

2009-08-17 @ 12:03:15
En läsare som kommenterade med att pusha för att jag skulle ställa en fråga i hennes blogg hade ett litet instressant inlägg! Trots att jag struntade i hennes frågestund (vad ska jag fråga någon som jag är ointresserad av?) så kollade jag hennes bloggdesign lite, och ramlade över några frågor som hon svarat på inför skolstarten, och jag tänkte att jag snor hennes idé! Så här kommer det lite frågor!

Vilken klass börjar du? 
HR3F! Vi stackars kvarlämnade satar fick hamna i en F-klass i år :(

Vilken skola går du på? 
Anders Ljungstedts Gymnasium i Linköping

Vad ska bli roligast med att börja skolan igen?
Känna av atmosfären inne på restaurangskolan... Oj vad jag har saknat.

Vad ska bli tråkigast med att börja skolan igen?
Greg har slutat! (Kökslärare) Han drog till Malmö för flickvännens skull :( Kommer sakna hans humor och alltid lika välkomnande humör...

Vad har du saknat mest med skolan under sommaren?
Att vara aktiv och få göra något på dagarna.

Vem har du saknat mest från skolan?
Min lilla Toooova. Men nu ska jag semi-gå några kurser med henne igen!

Vilken lärare ska bli roligast att träffa igen?
Jag skulle ju vilja säga Greg, men han har ju flyttat nu. Så det blir väl... Vad lama mina lärare är, kom jag på.

Vilka betyg vill du ha?
MVG all the way!

Vilka betyg tror du att du kommer få? 
Jag ska bara gå fyra klasser nu i höst, så jag satsar på MVG hela vägen, och hoppas på att jag får minst två, och resten VG.

Vilket ämne ska blir roligast?
Spanska!

Vem på din skola är snyggast?
Jag...

Får du någon ny i din klass i år?
Ptja... Eftersom vi tog studenten i våras och nu bara är kvar oss som har lite att ta igen, så slår vi ihop fyra klasser och blir (HELA!) fyra personer! Tror det är två som kommer från parallellklasser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback