Skolan börjar ju snart!

2009-08-13 @ 07:32:38
En snäll läsare påminnde mig om att skolan börjar snart. Och fan, visst gör den det... Har inte fått några papper från varken skola eller csn ännu, så det är som att jag inte ska börja nästa vecka. Visserligen så har jag tagit studenten och bara ska tillbaka för att knappa in på ett par ämnen som är kvar, men nog för att det bara "är några ämnen" så borde jag väl ändå få papper från skolan?! Csn kan jag förstå, i och med att jag den här terminen kommer att ta ett lån så kanske det tar längre tid, och jag var inte direkt snabb med att skicka in ansökan.

Måste ringa kommunen angående deras kidnappande av min cykel också. Kanske ska ta och göra det när dom öppnar telefonlinjerna snart rent ut av. Bättre att få det gjort, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback