Reparation som gick...???!

2009-08-04 @ 21:25:35
Hilding tuggade ju sönder min sladd till laddaren på min trådlösa datormus för ett tag sen. Så sen dess så har jag haft datormusen liggande i en kökslåda och mest surat över att den varit trasig. Men idag så hade jag ju tid över och bestämde mig för att pussla ihop sladden med lite vanlig tejp (inte rekommenderat, jag vet..). Det gick bra, musen funkar och så. Men lampan på den vägrar att släckas, och den vill inte ladda heller. Så egentligen så är det kaputt med min 700krs-mus som jag älskat ända sen jag köpte den. Den har faktiskt varit som en liten kärlek, och är fortfarande efter många år bland det bästa köp som jag någonsin gjort...

Så RIP på dig, hoppas det bara är eltejp som behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback