Pratar jag bara om mat eller?

2009-08-20 @ 18:07:29
Det känns nästan så... Första dage i skolan är avklarad. Det firade jag med lite pasta och tomatsås! Och som den mästekock jag är, så blev det självklart skitgott som alltid! Hade en diskussion med en polare förut angående kött i mat, och han ansåg att en måltid är ingen måltid utan kött eller annat protein (dock inte bönor?). Jag hade bönor i min tomatsås i och för sig, men det är inget jag brukar ha... Hade bara en burk stående som jag ville bli av med. Jag är inte vegetarian, men har inget problem med att äta vegetarisk mat, men kanske är det bara jag. Är protein verkligen så viktigt i en måltid?


Nu lite Bones/friidrott. Blir att zappa lite. Hålla sig uppdaterad.

Kommentarer

Postat av: Janette

Ja, men jag har en ovän som går på det gymnasiet jag ska gå i nu och hon kommer säkert prata och vända alla mot mig vilket jag inte hoppas för jag är inte den människan hon beskriver ;)

2009-08-20 @ 18:16:32
URL: http://jenjanette.blogg.se/

Postat av: Janette

Haha ja ;)

2009-08-20 @ 18:52:44
URL: http://jenjanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback