Oh så gott!

2009-08-11 @ 18:38:29
Jag gjorde ltie kycklingpastasallad igår som jag mumsade ihjäl mig på mer eller mindre, och nu åt jag lite rester av det idag å! Och jag måste säga att ja lyckades rätt bra den här gången! Inte för att jag har ens den minsta lilla aning om hur man kan misslyckas med en pastasallad, men jag gjorde ett mästerverk! Avnjuter ett glas juice i vinglas nu eftersom jag är för lat för att diska ett glas, och nu ska jag nog ta att ge mig in i en annan värld, så fort som jag kan få låna pvs kreditkortsnummer...


Trött är jag också, funderar på att sova en sväng... Grannen plågade mig med ashög musik under halva tiden som jag ville sova, men jag intalade mig att jag tyckte att det var bra musik, så det gick väl rätt bra... Och jag kan ju inte säga annat än att jag har helt knas dygnsrytm som sover på eftermiddagarna , så jag kan ju inte skylla på att han spelar på fel tider. Men å andra sidan skulle jag må bättre av om han valde att sänka ljudvolymen någon gång ibland, för inte kan väl jag som granne tåla att han ska få spela skithögt? Vi bor ju trots allt i ett hyreshus där man ska respektera sina grannar.


Nåja, slagga lite till kanske. Puws!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback