Nu ska jag tjata om Blondin(Brunett)Bella igen...

2009-08-27 @ 23:17:52
Ptja, det undgick väl inget att hon nu tagit tag i sin hårfärg ordentligt och blivit en helyllebrunett. Men det är inte det jag hade tänkt tjata om! Utan att hon skrev ett inlägg som för mig i alla fall var bland det bästa hon skrivit! Det är nästan så att jag längtar efter hennes bok, om hon kommer med mer som det här det vill säga...:

Kolla här!

Är det någon som kan sätta sig in i situationen som dessa blonda fjortisar hamnat i, så är det hon. Och hon uttrycker sig på ett fruktansvärt bra sätt. Hennes sätt att tänka, mer sånt tack. Mindre av denna salladsätande, IKEA-shoppande numera brunett som inte verkar ha något annat att skriva om, förutom när hon dricker rosé i Båstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback