NU måste jag skärpa till mig!

2009-08-06 @ 02:28:41
Nu har jag suttit och spelat nästan hela kvällen! Bara ett undantag som jag inte spelat sen jag skrev inlägget, och det var när pv trillade in på ett överraskningsbesök på 1½timme för ett par timmar sen. Och så gullig som han är så hade han med sig en liten ask med romerska bågar som han hade köpt åt mig. Sååå gullig han är!

Gjorde mos av potatisen förut, för jag kom på att jag itne hade någon gräddfil/creme fraiche att göra nåt gott med. Jag har alltid problem med att göra just mos för jag överkryddar det ALLTID, men denna gången så blev det faktiskt jättegott! Det enda som fattades var lite gräslök eller andra färska kryddor i, för det har jag inga ännu... Men jag funderar på att köpa en sån blomlåda och plantera lite godsaker i och ha i köksfönstret! Jag är ju trots allt kock. Kryddor är ett måste.

Nu sitter jag i alla fall och funderar på att lägga mig tidigt, för nu har jag spelat sönder WOW för idag, och jag är lite pöms faktiskt. Och jag ska tvätta imorgon också, det får jag inte glömma...


På fredag ska jag och pv åka och bada! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback