Nu gick det bättre!

2009-08-14 @ 08:32:36
Vaknade åtta prick idag, och det känns faktiskt riktigt bra! Nu blir det storslam på frukost och jag ska äta massor! Mitt kylskåp är så fullt att jag kan bara vräka i mig vad jag än vill ha! Men, om jag känner mig själv rätt så kommer jag klaga senare på att det inte finns något att äta... Höhö.

En konstig grej hände igår faktiskt... Pv klagade rätt tidigt på att han var trött och tänkte sova, men satt uppe ett par timmar till (trodde jag i alla fall) ändå. Och så loggade han hipp som happ ut bara, och då trodde jag att han gick och la sig. Skickade iväg ett mess en timme senare och frågade lite halvironiskt om han levde. Men fick inget svar... Så fick jag svar halv sex i morse, och gissa vad han svarade? "Ska sova nu!". Eeeh? Han klagade typ vid åtta igårkväll, så vad är oddsen att han varit uppe jättelänge och och bara skitit i att ta kontakt? Jag är lite konfunderad över hur han hade tänkt planera sin helg egentligen... Igår gick han upp vid nio ungefär, och imorrn ska han upp till tio för att kolla friidrottsvm. Så varför håller han inte sin sömncykel? Eller är han på skämthumör och bara skojar?


Men gud vad jag skrev om det då... Frukost nu, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback