Nu blir jag lite tjurig...

2009-08-04 @ 20:11:34
När jag gick upp så kliade det verkligen i fingrarna på mig över att få spela World of Warcraft igen! Jag gick upp och blev besviken över att de skulle pilla med servern fram till klockan åtta, och det är mååånga timmar... Nu är klockan åtta, och gissa vad? Jo! Dom har förlängt sin serverpillning med fyra timmar! Här har jag i all min desperation till och med tejpat ihop en sladd till min mus som Hilding bitit sönder... Och så förlänger dom ännu mer! Fyra timmar har jag ju inte tid att sitta uppe mer! Jag ska ju på möte halv tre imorrn, och då kan jag inte somna vid halv sju som jag gjorde i morse!

Kan, kan jag väl... Men hur bra mår min kropp imorrn då? Speciellt när jag ska ta en känslosmäll igen. Aja. Jag får helt enkelt utlida fyra timmar och spela... två... tre kanske... Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback