Nu är det kört.

2009-08-31 @ 01:29:29
Jag är inte det minsta trött, och imorrn väntar en heldag i skolan. Funderar allvarligt på att strunta i eftermiddagslektionerna, och bara gå på spanska-långlektionen på förmiddagen. I och för sig så är det väl bara att gå till skolan och se hur länge man kan uthärda, men i och med att det är olika skolor och jag har världens längsta rast mellan att jag ska förflytta mig så känns det rätt kört.

Ibland borde man få passkort för sånna här dagar och nätter. Fan också.
Mina utslag har väl mer eller mindre försvunnit nu också. Det är lite kvar på hakan och handlederna kliar lite. Men inte fan trodde jag att det skulle sitta i så här länge... En timmer/halvtimme tänkte väl jag när jag brände mig. Nu vet jag bättre i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback