Min första skoldag! Hoho...

2009-08-20 @ 15:43:00
Min skoldag resulterade i:

25min kaosig lektion
-20kr på busskortet
1h i en svettig buss
Upptäckte att jag BARA har fjortisar i min klass
Läraren är oseriös
Huvudvärk
Missade lite av Linköpings finaste sommardag.

I och för sig var det väl inte så illa som jag får det att framstå... Men klassen är förjävlig och vägrade att ens hålla snattran i en minut under de 25 minutrarna som vi satt i det svettiga klassrummet. Läraren... gjorde inte ett smack åt att alla skrek och höll på, utan satt mest lojt och kollade på. Han pratade sen skit om Chris (en annan lärare) för att hon hade rapporterat att han jämt släppte klassen tidigare, vilket jag tyckte var rätt av henne. Och släppte oss sedan en himla massa tidigare än vi skulle gått. Men å andra sidan så verkar han vara en helskön snubbe med foten på rätt sida om resturangen och han verkade ha rätt mycket humor (som Greg ungefär). Trots att jag pratat skit om honom nu, så kan jag nog säga att han är nog den enda bra läraren på HR för tillfället. Alla andra har inte bara en eller två käppar upp i arslet, utan vissa verkar ha hela plockepinnleken.

Sen kom jag och tänka på en annan sak. Jag kollade igenom mitt betygspapper igår, och kom och tänka på inatt att alla de ämnen som jag fått fina betyg i, så har jag haft en bra kontakt med läraren. Och så som den här läraren känns så kommer jag att få en bra kontakt med honom (kanske för att jag inte kommer ha någon kontakt med klassen?), och förhoppningsvis så får jag där ett bra betyg då, inte för att jag satsar på lägre än ett VG ändå... Men man vet ju aldrig.

Kommentarer

Postat av: Janette

Hahaha fjortisar? :O Oj då stackars dig :P



Jag har piercins vant mig vid min klass kan man säga men nu ska jag byta till tullinge, haha. Nu är jag skit nervös igen :/

2009-08-20 @ 16:46:29
URL: http://jenjanette.blogg.se/

Postat av: Janette

Hahahha stackars dig :O



Nja, jag skanar redan min "nya" klass som jag hade i sågbäck. Alla killar var så snygga där, jävlar alltså! Ångra att jag tackade Ja till Tullinge, hahaha.. Och det här med nervositeten, blä, jag mår illa när jag är nervös

2009-08-20 @ 18:08:25
URL: http://jenjanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback