Måndagmorgon for the win!

2009-08-17 @ 10:35:08
Jag är faktisk oförskämt pigg och lugn idag! Känns inte alls som att det är måndag faktiskt. Mejlade SYOn igår och fick en tid 08:30 imorrn, och i normala fall skulle jag deppa för den tidiga tiden, men idag så såg jag faktiskt fram att få lite rutin till att gå upp tidigt, så jag tänkte inte ens på det! Självklart kommer det ändå att vara jobbigt ikväll när man måste lägga sig tidigt men inte vill. Men det känns ändå bra.

La mig astidigt igår, för jag blev så himla trött av tidigare dåligt sovda nätter, så nu när jag gick upp idag så trodde jag nästan att klockan var sex på morgonen, eller ännu tidigare för den delen. Men den var bara tio! Har också pratat lite med mamma nu på morgonen om soc, och hon tror verkligen på att jag kommer få ut mer pengar av dom. Vilket känns ännu bättre! Så imorrn ska jag springa till biblioteket på skolan och skriva ut överklagan och få den inlämnad, och så ska jag sen ta mig till Akademibokhandeln/Bokia och leta efter några fina block som jag kan ha i höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback