Långbad tänkte jag!

2009-08-12 @ 08:49:53
Störa hela tiden tänkte Hilding! Jag tog med mig en gammal oöppnad Elletidning in i badrummet och tänkte läsa den i badkaret och slappna av i det sköna varma vattnet... Ca 5 minuter fick jag ligga innan Hilding kom in och börja jama KONSTANT. Tog mig ungefär en kvart innan jag tröttnade och klev upp, och gissa vad som väntade mig när jag kom utanför dörren? Jo, en prydlig liten korv samt utsmetat bajs på golvet. Hilding kan tydligen inte gå på sin toalett om jag ligger i badkaret, och det tycker jag är väldigt lustigt, eftersom han gått på den när jag har varit på toaletten själv.


Så mitt efterlängtade långbad började och slutade med en jamande katt och en bajskorv ute i hallen. Tack för den Hilding.

Kommentarer

Postat av: Matilda

Jätte fin blogg =)

titta gärna in hos mig och släng en kommentar!

ha en bra dag =) kram

2009-08-12 @ 12:38:39
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Postat av: Mikaela

Allt bra? :)

2009-08-12 @ 20:52:40
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback