Ingen cykel här, ingen cykel där!

2009-08-13 @ 08:56:56
Nä, kommunen hade inte plockat upp min cykel på skolan... Dom plockade bara upp cyklar i stan och vid resecentrum. Så han som jag pratade med, han trodde att vaktmästaren på min skola hade tagit hand om cykeln då studenten skulle ta fart där. Jag får väl hoppas på det då...

Men usch... När jag pratade med han mannen i telefon var det som att han satt 1mm med munnen från där ljudet tas upp, så det var jättesvårt att höra vad han sa, och jag tror inte att han förstod hur illa det lät heller. Fick fråga flera gången vad det var han sa egenligen, men tillslut fattade jag i alla fall. Tror jag?


Och hungrig är jag också. Jag tycker att jag äter och äter mest hela tiden, och nu ska jag äta lite till tror jag. Ingen aning om vad det blir dock. Tips? Mitt kylskåp är välfyllt och det enda som behövs är lite inspiration...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback