Idag har jag inte gjort någonting!

2009-08-05 @ 21:23:41
Jodå det har jag väl... Eh...

Jag var nere på stan för ett möte, som denna gången blev av faktiskt! Tre veckor i rad har vi missat varandra pga olika missförstånd och olyckor, men nu träffdes vi! Vi pratade faktiskt om väldigt bra saker idag. I alla fall ur min synpunkt. Jag tror inte jag har fått ut så här mycket av något möte innan faktiskt, så det kändes riktigt bra! Vi kom också fram till att vi bara ska ses varannan vecka nu, för det har blivit lite för tätt inpå för att träffas en gång i veckan nu. Vi har liksom kommit över det där stadiet där jag berättat det mesta om vad som hänt och mer bollar ideér och tankar fram och tillbaka mellan oss. Men det ger mycket att bara veta att hon kommer lyssna om jag har något att säga.

Sen gick jag till kebabbaren och skulle köpa mig en tallrik, och det gjorde jag också. Men av någon anledning så fick jag bara i mig knappt hälften... Och då hade jag stressätit två rostade mackor (vid bussen dessutom!) på morgonen och nästan ingenting igår natt, vilket jag tyckte var lustigt. Har apropå det inte ätit något någonting alls efter det... Kom jag på nu. Och jag är inte speciellt hungrig heller, men jag hade lite lax i kylen som jag behövde bli av med så det står och steker på spisen as we speak.

Annars har jag hela dagen suttit framför World of Warcraft, och jag är nog kär. Jag har precit gjort klart nästan alla quests i den delen av världen som jag är i, och då sitter jag ändå och har... 100-tals delar kvar med 1000-tals quests som jag kan göra... Det är verkligen som ett spel som aldrig tar slut! Men nu måste jag passa potatis och lax, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback