HJÄLP!

2009-08-17 @ 17:58:09
Gissa vad som hände mig nyss! Vi var på väg hem till mig så att jag kunde mata min lilla Hilding och boka om tvättid och hämta lite kläder och så... Och pv, som han brukar, tog en sväng lite sladdigt! Men denna gången gick det inte direkt som han hade tänkt sig... Ena bakdäcket (som det är smygpunka på) vek sig och han gled rätt in i en kant och pajade hela skiten! Fälgen är helt oigenkännbar och bilen gick inte ens att köra någon meter fram, för däcket var så illa tilltygat. SOM TUR VAR, så hade han sitt reservdäck med, så han fick stå intill kanten och byta det medan jag sprang upp och hämtade mina saker och kelade med lillen lite. Haha, pv sa sen att det hade stått några moppekids brevid och sett hela grejen... Pinsamt!

Nu ska vi lyxa till det med lite tacos i alla fall, så blir det lite friidrott till det! Kram!

Kommentarer

Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Tittar in och önskar dig en fin måndagskväll :)

2009-08-17 @ 18:55:56
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback